"Jag skulle aldrig lura dig men en dag så kommer du faktiskt å bli sjuk av mig"

Åkte in till Hudik idag med Ewelina och Joy, letade nya underkläder men fan vad dåligt det är med sånt i butikerna nu. Hittade ingenting. Sen när vi kom tillbaka till Ljusdal börja det tokregna, åska och blixtra. Så vart en oskyldig liten öl på Gks medans det regna som värst. Nu har jag en helfix med mig själv, noppa ögonbryna, brun utan sol, måla naglarna, ansiktsmask osv... Undra om datan fått sig en stöt eftersom musen och musiken laggar..
.
Tell me, am I your baby? You misunderstand me, 
just want a piece of your ass. Impress me, afterall I'm a lady 
And dude if you bore me, i'll send you back to your wife 

You're just a Boytoy Baby


Romance- I don't want no romance 
Just grab me with your hands and leave when I'm done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0