Those days when there was just you and me

I fredags tog jag min lata röv till Söderhamn, men var ganska tråkig på kvällen och somna liiite för tidigt, förlåt Petra <3 Men så blir det efter 4 timmars mönsterkonstruktion.. Och söta Stina har växt så hjärtat mitt värker när jag ser henne. Förstår inte hur tiden bara ruller iväg..

På lördagen åkte jag hem, hade förfest här hemma sen drog vi ner på Gks.
Vart ju rätt rund under hälen och det fick jag sota för igår, somnade halv sex på kvällen och sov till sju idag, sen somnade jag om igen och sov till nio.
Nu har vi städat den här snuskiga lägenheten efter lördagens äggkrig så nu ser det fint ut.

Min kamera är back och mitt internet är cp så går knappt att ladda upp bilder, tyvärr. Men dom kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0