Inside i'm a mess, but it's someone else's fault.

Så nu är jag 19 år. 19 år ... NITTON ÅR! GOT IT?
Har haft en rätt lugn dag, tackar Ewelina och Vanja för det. Fick daimtårta med tomteblåss på, assött!
Ikväll blri det några öl. Alltså, några öl!
Helst skulle jag vilja spåra men känns ju rätt onödigt.

And i can't get over it. You're gone. I'm here.
Stuck in something i cant get out of.
Five years without you, how is that possible?
I can't believe it. Hard to accept.
En saknad som skaver varje dag. Varje dag i fem år.
Hela dagen har tårarna bränt sönder bakom mina ögon,
ändå har inte en enda tår runnit.
Jag saknar dig Pappa och jag vill att du ska vara här.
Jag saknar dina ögon, din lukt, din kindstubb.
Din röst, dina kramar, dig.
Tar det aldrig slut?
Slutar det aldrig göra ont?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0