Anyone who can touch you, can hurt you, or heal you. Anyone who can reach you, can love you, or leave you.

Okej, härmed utnämner jag Bosse Aka allätarn till den konstigaste katten jag någonsin träffat.
Okej att han äter majs, men gurka? GURKA? inte ens jag äter gurka ju..
( kommer bild när jag hittat helvetesmobilkabeln! )

Jag och vanja laga asgod mat, kycklingfile med potatisklyftor och potatisgratäng. Mumsigt värre. Tack för att min sköna vanjoo gjorde min fredag!

Nu när hon åkt är jag uttråkad till tusen. Varför ska jag trotsa och vara nykter och ha tråkigt när jag kan vara full och ha det kul?
Nu menar jag inte att man inte kan ha kul nykter, utan att det rä roligare att vara full bara.

ÅÅÅÅHHH SÅ JÄVLA UTTRÅKAD!!


Jessie j-do it like a dude





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0