My middle finger gets a boner when i think of you.

ÄNTLIGEN helg. Är nog fortfarande slut efter den hemska friluftsdagen, satt tre timmar i ett vindskydd med Stinis och Maddis och pimpla kaffe och rökte cigg efter cigg..
Idag är jag lite förkyld men det är väl skit samma.
Efter friluftsdagen åkte och jag Stina till Hudik, handla lite och sådeeera.
Även att jag hatar att blogga just nu.

Skulle även sy klart min kjol idag efter skoltid, yes you heard me, EFTER SKOLTID,
När jag sytt en bit inser jag att jag inte sytt alls så då sket jag i det.
Spela roll eftersom det ändå tagit ett halvår att sy kjol helvetet så kan det fan ta ett tag till också.


SÅHÄR GLAD VAR MINA KOMPANJONER I STIDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0