I still feel the same way when you look at me

Ååååhå vilken dag.
har målat köksstolarna svarta, så dom står på tork just nu. Sen vart det en 28-minutare i solarium, men gav ypp när det gått 24 minuter för att jag mådde så jävla risigt och trodde jag skulle tuppa av. Kommer aldrig mer sola så länge.
Köpte bär och banan och gjorde fruktsallad, fett nyttig! Även att jag skriver från ewelinas dator eftersom mitt internet fortfarande vägrar.
håller på å färgar håret svart, har färgat Ewelinas rött och ska klippa henne lite.
sen blir det sovdags eftersom jag är gammal och behöver min skönhetssömn. Men det blir självklart efter Cougar town!
Ser lite äckligt ut men var mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0