I always find, i always find something that's wrong.

Upptäckte att min röv har fått en del förändringar.Jag antar att det är sånt som händer medans man lever..
Så nu är det dags att bärja träna lite till beach 2011 känner jag. Förutom att jag nyss var på ica och köpte två paket glass.. MEN jag gjorde det lite nyttigare med att köpa tre bananer också.
Nu ska jag äta glass, sen städa, sen blir det en låååång promenad i solen. Kanske slår på med ett gäng armhävningar när jag ändå håller på..

From this, to that är alltså planen!

Kommentarer
Postat av: :P

får man inte se din röv då:P;)

2011-02-28 @ 15:50:54
Postat av: ;O

den rumpan till vänster såg ju rätt bra ut om man jämför med din :)

2011-03-03 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0