I swear to god its true,i'm coming home to you.

Blir så jävla förbannad på skolan, om det är någonstans diskreminering coh sånt händer, så är det fan där.
är det svårt att acceptera att alla är olika? Alla har olika sätt att lära sig på? Olika sätt att koncentrera sig och förstå?
det värsta är fan att vi elever knappt kan göra något åt det. Varför skulle lärarna hålla på så lixom?
Nae, funkar inte det där e. Blir nådigt förbannad.

Ska färga håret idag, har inte riktigt bestämt mig vilken färg än, men förhoppningsvis så kan det väl för en jävla gångs skull bli bra?!

förhoppningsvis har jag min data om en vecka. Hårdisken har svikit mig, den jäveln. hejdå alla jävla bilder, i'll miss you.


Yesterdays;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0