Will you come home and stop this pain tonight,stop this pain tonight..

Älskade pappa Peter
Idag har du namnsdag,
Jag kan inte låta bli att tänka på hur det hade vart idag om du levde,
Jag skulel ringt grattat dig, skickat en present. Något med 'världens-bästa-pappa-tema'.
Du var inte världens bästa pappa, men du var världens bästa pappa för mig.
Alla dumma misstag du gjorde, du är förlåten,
så länge du förlåter mig tills vi ses.
Jag har ärvt mycket av dig, jag känner det. Att jag är lik dig.
Jag önskar bara att jag fick chansen att prata med dig om det.
Alla tusen frågor om hur du var när du var i min ålder.

Jag saknar dig och älskar dig
Du är min vackraste ängel


/ Din dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0