När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring men även inbitna lögnare har sin charm.

Hej,Hallå.
Sitter i sängen, scrubs på tv och kent i högtalarna.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Förutom att jag vill ha sena sommarkvällar vid sjön,öl, myggmedel och trevligt folk. Känns som om att det här sommarlovet kommer gå riktigt snabbt, alltså snabbare än vanligt.
Känns illa att börja om gymnasiet för tredje gången, men man brukar väl ändå säga tredje gången gillt va?
Förhoppningsvis. Men även fast jag inte suttit vid skolbänken så mycket dom senaste två åren, så har jag ändå lärt mig rätt mycket. Inte matte eller geografi, lite viktigare saker. Livserfarenhet har jag skaffat. Frågan är om man lär sig av sina misstag.. Jag vet iaf att Omvårdnad och florist inte är något jag vill gå. Att man aldrig ska ge hjärtat rakt ut hur mycket än personen garanterar sig vara en snäll och fin person som aldrig skulle såra.
Musik är faktist helande. Min mamma är en helt otrolig person som stått ut med mig under dessa kaotiska år.
Ja, och mycket mycket mer.

Nu vart det ju ganska mycket skrivande ändå. Vad trevligt, kanske inte.




WHEN I DO RIGHT
NO ONE REMEMBERS
WHEN I DO WRONG
NO ONE FORGETS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0