Men mot gummi,glas & metall betyder ett mirakel ingenting alls?

Sånt här trevligt skit igen........

Jag har insett att min senaste kyss: hände.
Kärlek är: Att ge hela sig själv till någon, all thee good, all the bad, men ändå inte göra någon skillnad .
Jag avskyr folk som: försöker förstöra för andra.
Jag lyssnar på: I wont back doen-johnny cash
När jag lagar mat: så vill jag banne mig vara ensam i köket. Eller iaf utan mamma.
Om jag var ett djur skulle jag vara: något fritt.
Om jag var en insekt skulle jag vara:Ja, svårt faktist.. nått äckligt.
Jag kommer alltid vara: en drömmare.
Det finaste som finns är: att dela ett speciellt ögonblick med någon speciell.
I sommar: hoppas jag på så mycket sol att jag ser ut som en kräfta.
Jag kan: göra saker som inte du kan.
Jag kan inte: sitta still för länge utan att pilla på något.
Bebisar är: Gulliga. skrikiga.
Sist jag grät var: Kommer icke ihåg
Den värsta känslan är: regret baby
Den bästa känslan är: åh, finns många bästa känslor.
När jag bakar så bakar jag: Något riktigt mumisgt.. förhoppningsvis
Jag tycker om: MAAAAAAAAAAAAT

GODNIGHT


Lite halft knepig/konstig/knäpp-bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0