All of my friends think I'm crazy but I don't care,I'm over the edge, no turning back.

JADU, tänkte börja blogga igen för 656ELFTE27TRETTIOSJUNGEGÅNGEN ungefär.
Äntligen är det sommar och det är ju alldeles underbart ljuvligt!

Vart i Gävle idag med mamma och Carro, väldigt mysigt, tills benen värkte och alla tre bara klagade på allt.
Men hittade iaf ett par skoj, shorts, tre par jeans och ja, mycket mer som jag glömt bort och hittar om en månad i garderouben och skrika: justja! Den här hade jag glömt bort ju!

Åkte och la mig på Maln igår med Carro,det var alldeles för jävla blåsigt så stod inte ut alltför länge och åkte tillbaka till stan. Himla trevligt!


Färgade också håret igår, dont know why it always look fucked up, men la i röda ganska tjocka slingor. Köpte ny hårfärg idag så blir att färga imorgon, behålla röda slingorna men med mörkbrunt ist för blont. Blir alltid som det inte ska när jag färgar håret, om det inte vore så att jag skulle se ut som en pojke i tidiga tonåren om jag snaggade mig, så skulle jag gjort det.



/Badguyslie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0