Got that warm fuzzy feeling, Yeah them chills, Used to get 'em, Now youre getting fucking sick of looking at 'em.

Jag ska plantera ett träd. Dödens träd. En idegran.
Jag ska somna tom och utbränd och jag ska vakna precis likadan
Jag ska se mig själv i spegeln och spotta rakt på min bild
jag ska skrika och dansa i regnet och vinden. Vara vacker, fri och vild.

Jag ska bränna fotografier. Jag ska dricka spriten ren.
Jag ska vara oresonlig, intolerant, paradoxal.
Jag ska stupfull vingla fram på vad som kallas ”egna ben”.
Jag ska va högljudd, ömklig, definitiv. Sentimentotal.

Jag ska bara göra sådant som jag aldrig gjort förut
bara sånt som inte påminner mig om vem jag var en gång
Jag blir aldrig före detta! Jag tar aldrig slut!
Det här är inte ex-pojkvännens sång!

Jag ska förenkla sanningen. Jag ska kalla dig för hora.
Jag ska skämta ironiskt om det som var du och jag.
Jag ska ringa dig mitt i natten. Gråta, svära, skrika, snora.
Jag ska minnas denna vidriga dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0